Poštovani kupci,

Dobili ste pošiljku od nas i ne odgovara Vam veličina, ne odgovara Vam proizvod ili želite da iskoristite reklamaciju? Kontaktirajte našu podršku, a kako slijedi:

1. Pošaljite poruku putem Viber, WhatsApp, sms na broj podrške +387 62 556 046 ili na mail podrska@uspoloassn.ba te u poruci navedite sljedeće podatke:
• Broj narudžbe USPABIH...
• Ime i prezime na čije je narudžba glasila
• Navedite artikal/e koji vraćate
• Navedite razlog povrata
• Navedite broj žiroračuna na koji možemo izvršiti povrat novcaUkoliko se radi o zamjeni artikla onda je potrebno da isto navedete prilikom slanja upita za povrat.
Zamjena se može obaviti za isti ili drugi artikal iste ili veće cijene od naručenog.
Troškovi zamjene brze pošte iznose 13.50 KM i iste snosi kupac.

2. Mi ćemo organizovati povrat/zamjenu, Vi spakujte artikal u kutiju u kojoj je došao, a mi ćemo poslati brzu poštu da ga preuzme na Vašoj adresi. Troškove vraćanja robe 12.90 KM snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal, te kada se radi o prvom povratu. Ukoliko se radi o povratu artikla nakon što dobijemo isti mi ćemo Vam izvršiti povrat sredstava na Vaš žiroračun, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda. Roba ne smije da bude korištena, oštećena i mora da bude u originalnom pakovanju sa etiketama i morate je vratiti u roku od 60 dana od dana prijema pošiljke. Artikal koji vraćate mora da bude čist, higijenski i propisno upakovan sa etiketama na njemu.

Posjetite naše oficijelne USPA poslovnice u Bosni i Hercegovini.

Sarajevo City Center, 1. sprat - 033 520 015, radno vrijeme 10:00-22:00

Sarajevo ARIA Mall, 1. sprat - 033 219 211, radno vrijeme 09:00-21:00 (09:00-18:00)

Banja Luka Mercator Centar, prizemlje - 051 327 980, radno vrijeme 09:00-21:00 (09:00-16:00)

Banja Luka Delta Planet, prizemlje - 051 498 208, radno vrijeme 09:00-21:00

Mostar Mepas Mall, prizemlje - 036 320 349, radno vrijeme 09:00-21:00 (nedjelja neradna)