Često postavljena pitanja

1. Kako mogu izvršiti narudžbu?

Da biste izvršili narudžbu, odaberite proizvode koje želite kupiti, dodajte ih u košaricu ili putem dugmeta "Kupi odmah" pređite na checkout sekciju i potom slijedite upute za informacije o isporuci i plaćanju.

2. Da li mogu plaćati na rate?

Da, pod sljedećim uslovima:

Do 6 rata karticama koje omogućavaju odabir broja rata prilikom kupovine: Intesa Sanpaolo Banka - Visa Electron INSPIRE kartica

Ako želite platiti svoju narudžbu na rate, potrebno je da uradite sljedeće u check-outu:
Korak 1: Kao način plaćanja odaberite "Kartično plaćanje (CorvusPay)",
Korak 2: Kliknite na “Plati odmah”
Korak 3: Unesite podatke s kartice i odaberite broj rata (2-6 rata)
Korak 4: Kliknite na “PLATI”

3. Koliko traje dostava?

Da bismo ubrzali isporuku koristimo usluge brze pošte stoga je vrijeme isporuke 24-48 sati.

Izuzetak navedenog roka su nardužbe koje se kreiraju u periodu od Petak 14:30 - Nedelja 00:00. Za narudžbe u ovom periodu rok dostave je 72 sata!

4. Da li je moguće preuzeti narudžbu u fizičkoj trgovini?

Nažalost, ne.

5. Da li moram kreirati korisnički račun da bi se kreirala narudžba?

Ne. Samom posjetom na uspoloassn.ba već ste stekli sve uslove za izvršenje narudžbe.

6. Šta ukoliko mi se artikal ne svidi?

Da. Možete zamijeniti i vratiti artikal.

ZAMJENA ARTIKALA IZ NARUDŽBE

Ukoliko želite da izvršite zamjenu artikla iz narudžbe potrebno je da kontaktirate službu za korisnike putem Viber-a ili WhatsApp-a na broj +387 62 556 046 ili putem maila na podrska@uspoloassn.ba Zamjena se može obaviti za isti artikal u drugoj veličini ili drugi artikal iste ili veće cijene od naručenog.Troškovi zamjene brze pošte iznose 13.50 KM i iste snosi kupac.

POVRAT NARUDŽBE/ARTIKALA

Ukoliko želite da izvršite reklamaciju ili povrat artikala iz narudžbe, to možete uraditi ispunjavanjem formulara za povrat. Mi ćemo organizovati povrat, Vi spakujte artikle koje vraćate u pakovanju u kojem su došli, a potom će biti poslan kurir sa naše strane kako bi preuzeo artikle na Vašoj adresi. Artikal koji vraćate mora da bude čist, higijenski i propisno upakovan sa etiketama na njemu.Troškove povrata robe u iznosu od 12.90 KM snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal te kada se radi o prvom povratu.Roba ne smije da bude korištena, oštećena i potrebno je da se nalazi u originalnom pakovanju sa etiketama. Rok za povrat artikla je 60 dana. Nakon prijema artikla u skladište, povrat sredstava će biti izvršen na Vaš žiro račun najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda.

7. Koji su načini plaćanja?

uspoloassn.ba vam omogućava kupovinu odabranih proizvoda plaćanjem na sljedeće načine:

1. Plaćanje gotovinom po prijemu pošiljke:

Opcija plaćanja pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe platite prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.

2. Plaćanje karticama:

Jednokratno plaćanje: Kartice Visa, MasterCard i Maestro - svih banaka

Plaćanje na rate: Do 6 rata karticama koje omogućavaju odabir broja rata prilikom kupovine: Intesa Sanpaolo Banka - Visa Electron INSPIRE kartica

Ako želite platiti svoju narudžbu na rate, potrebno je da uradite sljedeće:
Korak 1: Kao način plaćanja odaberite "Kartično plaćanje (CorvusPay)",
Korak 2: Kliknite na “Plati odmah”
Korak 3: Unesite podatke s kartice i odaberite broj rata (2-6 rata)
Korak 4: Kliknite na “PLATI”

8. Da li nudite popuste za veće narudžbe?

Nažalost, ne.

Međutim, za naše lojalne kupce obezbjedili smo dodatne popuste i pogodnosti.

9. Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?

Kako bismo Vam omogućili najbolje korisničko iskustvo, na raspolaganju smo za sva Vaša pitanja putem telefona, sms, vibera, whatsapp ili e-mail-a.

Broj telefona: +387 62 556 046
E-mail: podrska@uspoloassn.ba
Nudimo Vam podršku 24/7 za bilo kakva pitanja ili upite.